Mest populære items: Jeg har fået annulleret en ordre, men beløbet er stadig reserveret i min bank? Jeg har fortrudt min bestilling, hvordan annullerer jeg den?

Min Denver Tab kan ikke tænde, hvad gør jeg?

Hvis en enhed går helt tør for strøm, skal man i nogle tilfælde starte batteriet igen ved at foretage nedenstående procedure.

NB! Bemærk dette sletter ALLE data på enheden, men får man liv i den kan man slukke den igen og starte op normalt.

 

Vejledning fra Denver:

 1. Make sure the tablet are turned totally off, but connect the charger (important)

2. Push volume (+) & (power) at the same time for 15 seconds. Then let go of the power button first, and after 3 seconds the volume (+) button. The Android robot will be shown on screen after a short while. 

3. Then push (power) & volume (+) , Push power ½ sec. Before you push volume(+) button, and you will enter recovery menu.

4. Choose wipe data/factory/reset by pushing volume +/- (either + or – to get up and down the menu)

5. Push (power) to confirm

6. Choose 'yes', delete all user data

7. Push (power) to confirm again

8. Choose reboot system now

Push (power) to confirm, then the tablet restarts and are now factory reset.

Virker dette ikke, så prøv med en anden strømforsyning.

Var denne artikel til nogen hjælp?

Kan du ikke finde det du leder efter?

Vores hjælpsomme kundeservice sider klar til at hjælpe dig.

Kontakt kundeservice