Mest populære items: Jeg har fået annulleret en ordre, men beløbet er stadig reserveret i min bank? Jeg har fortrudt min bestilling, hvordan annullerer jeg den?

Hvad gør jeg hvis jeg modtager en vare som er beskadiget?

Hos Computersalg.dk råder vi vore kunder til omhyggeligt at undersøge emballagen for udefra kommende skader, inden de kvitterer for modtagelse ved transportøren.
Viser det sig at forsendelsen ser ud til at være beskadiget, så anbefaler vi at man får noteret det på fragtbrevet og nægter at modtage forsendelsen - kontakt os venligst herom hurtigst muligt efter modtagelsen er nægtet så finder vi en løsning til dig.

Derfor anbefaler vi dette, for at undgå vores kunder modtager varer som kan være beskadiget under transport af transportøren.

Hvis en kunde kvitterer for modtagelse af en vare, hvor emballagen ved overtagelsen fra transportøren bærer synlige præg af at have lidt overlast under transport, skal kunden henvende sig til transportøren straks.
Er forsendelsen leveret med fragtmand, er der risiko for at varen ikke erstattes hvis man har fået kvitteret fragtbrevet med en skade forsendelse.
Er forsendelsen leveret med Post Danmark eller GLS har man 5 dage til at reklamere i.

Vigtigt for alle transportører: Gem alt emballage, fragtpapirer, fyld fra kassen mv.

Tjekliste:

-          Emballagen må ikke have buler.

-          Emballagen må ikke have revner.

-          Emballagen må ikke have været udsat for fugt/vand.

 

Tip:

Hvis din sunde fornuft siger dig, at emballagen ser unaturlig ud, så nægt modtagelse af pakken!

Var denne artikel til nogen hjælp?

Kan du ikke finde det du leder efter?

Vores hjælpsomme kundeservice sider klar til at hjælpe dig.

Kontakt kundeservice