Mest populære items: Jeg har fået annulleret en ordre, men beløbet er stadig reserveret i min bank? Jeg har fortrudt min bestilling, hvordan annullerer jeg den?

Jeg er ved at købe nogle varer, men kan i betalingsmodulet ikke få godkendt mit kort, hvad skal jeg nu gøre?

Hvis dit kort ikke godkendes, er der desværre ikke noget vi kan gøre, da det ikke er os der styrer betalingsdelen af købet, derfor skal du rette henvendelse til PBS som er det selskab som forestår denne service.


Du kan dog se nærmere på om du har valgt den rette korttype og om du har indtastet med eller uden mellemrum - Kontroler altid din indtastning, da dette i 90% af tilfældende vil afsløre en taste fejl.



Hvis det stadig ikke virker, kan du rette henvendelse til PBS og få adgang til deres FAQ-database via nedenstående link:


pbs-international.dk

Var denne artikel til nogen hjælp?

Kan du ikke finde det du leder efter?

Vores hjælpsomme kundeservice sider klar til at hjælpe dig.

Kontakt kundeservice